قرارداد خريد تجهيزات آموزشي/ اداري / كلاسي مقطع ...
اين قرارداد در تاريخ ......................... بين سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور كه در اين قرارداد خريدار(طرف اول) ناميده ميشود به نمايندگي جناب آقاي سيد باقر مسلمي معاون توسعه مديريت ، پشتيباني و مشاركتهاي مردمي سازمان از يك طرف و شركت ........................................ به شماره ثبت................................. و با كد اقتصادي ....................................... كه در اين قرارداد فروشنده (طرف دوم ) ناميده ميشود به نمايندگي جناب آقاي / سركار خانم ............................. مدير عامل شركت ................... به شماره ملي .....................................كه به موجب اساسنامه اختيار امضاء اين قرارداد را دارند ، از طرف ديگر با رعايت مفاد ذيل منعقد ميگردد.
ماده 1ـ موضوع قرارداد(مورد معامله) :
موضوع قرارداد عبارتست از : خريد 1- تعداد .......................به قيمت ................................ هر واحد........................ ریال 2 - تعداد.......................... عدد صندلي معلم هر واحد................... ريال 3- تعداد ............به قيمت هر واحد ........... ريال مطابق مشخصات فني مندرج در پيوست شماره ( 1 ) مورد نياز پروژه هاي طرح تخريب بازسازي مدارس غير استاندارد ومقاوم سازي مدارس بدون استحكام به شماره طرح 30146306 كه در اين قرارداد كالا ناميده ميشود.
ماده2ـ مبلغ قرارداد(ثمن مورد معامله) :
مبلغ كل موضوع قرارداد كه قيمت هر قلم كالا بر اساس جدول ريز قيمت ( پيوست شماره 2 ) مي باشد كه با درنظر گرفتن تمامي هزينه ها و متعلقات مربوطه مبلغ ............................................................................ ريال و به حروف ....................................ريال مي باشد .
ماده 3 ـ مدت قرارداد:
مدت تهيه و تحويل كل كالاي موضوع قرارداد از تاريخ ابلاغ قرارداد تا تاريخ30/11/91 13 ميباشد .
تبصره 1: فروشنده متعهد است در صورت نياز و صدور حواله توسط خريدار كل كالاي موضوع قرارداد را مطابق برنامه زمان بندي تعهد شده و حداكثر تا 30/09/91 به آدرس مندرج در متن حواله / حواله ها ارسال و رسيد لازم دريافت نمايند .
ماده 4ـ محل تحويل:
فروشنده موظف و متعهد است كالاي موضوع قرارداد را مطابق نمونه و كيفيت تعهد شده ( رعايت حداقل مشخصات فني پيوست و يا بالاتر از آن را كه متعهد شده ) و باتوجه به حواله هاي صادره از سوي خريدار حداكثر پس از 15 روز از تاريخ صدور هر حواله به آدرس ادارات كل نوسازي مدارس سي و يك استان كشور ارسال و صورتجلسه تحويل ذيربط را تكميل و به امضاء و مهر اداره كل نوسازي مدارس استان ذيربط رسانده ، ارائه نمايد . ( پيوست شماره 4 )
تاريخ صدور حواله ها متناسب با برنامه زمان بندي تعهد ارائه شده برنده مناقصه ، (طرف قرارداد ) مي باشد . ( پيوست شماره 5 ) و يا در صورت تشخيص خريدار با تاخير صادر خواهد شد .
- درصورت نياز نماينده استاني خريدار ، فروشنده (برنده مناقصه ) موظف است به هزينه خود براي كالاهاي موضوع قرارداد كه براساس حواله هاي صادره خريدار به استان ارسال مي نمايد ، انبار مناسبي تا تاريخ 28/12/91 تهيه و در اختيار اداره كل نوسازي مدارس استانها قراردهد .
ماده 5 ـ ناظر قرارداد :
- نظارت مستمر بر روند توليد و اجراي تعهداتي كه فروشنده طبق اين قرارداد تقبل نموده است ، از طرف خريدار به عهده دفتر تداركات طرحها و تجهيزات سازمان نوسازي مدارس كشور به نشاني خريدار كه در اين قرارداد ناظر قرارداد ناميده ميشود ، واگذار گرديده است.
- خريدار مي تواند شخص حقيقي يا حقوقي ديگري را علاوه بر مورد مذكور بعنوان نماينده يا ناظر قرارداد انتخاب و كتبا به فروشنده معرفي نمايد كه در اينصورت فروشنده متعهد به همكاري لازم با ايشان نيز مي باشد .
تبصره – ناظر قرارداد در هر استان علاوه بر موارد فوق اداره كل نوسازي مدارس آن استان نيز خواهد بود كه برروند تحويل كالا از نظر كميت و كيفيت و همينطور در توزيع و دوره تضمين كالا نظارت خواهد داشت . درصورتيكه ناظر قرارداد در زمان تحويل و يا در طول مدت قرارداد و دوره تضمين از كميت و ياكيفيت كالاهاي تحويلي ناراضي باشند مطابق ماده 14 اين قرارداد رفتار خواهد شد .
ماده 6ـ شرايط پرداخت:
1ـ پيش پرداخت : در صورت درخواست فروشنده و درصورت تامين اعتبار لازم و موافقت خريدار ، حداكثر بيست و پنج درصد ( 25% ) مبلغ قرارداد به عنوان پيشپرداخت در مقابل ارائه يك فقره ضمانتنامه بانكي معتبر و بر اساس آيين نامه تضمين معاملات دولتي به فروشنده پرداخت ميشود و مبلغ پيشپرداخت متناسباً از صورتحسابهاي فروشنده كسر و تضمين مربوطه بنا به درخواست فروشنده و به تناسب تحويل كالا و با تاييد خريدار آزاد خواهد شد.
2ـ پرداخت صورتحساب: فروشنده بعد از تحويل هر ميزان كالاي موضوع قرارداد ( هر صورت حساب حتي الامكان بيش از بيست درصد مبلغ قرارداد ) ، صورتحساب كالاي تحويلي را كه بر اساس فهرست مقادير ريز ( قيمتها منضم ) قرارداد تنظيم گرديده و به انضمام صورتجلسات تكميل شده تحويل در مطابق فرم پيوست 4 به منظور دريافت وجه براي خريدار ارسال خواهد نمود و خريدار نيز پس از رسيدگي هاي لازم و تاييد نماينده خود ، بعد از كسر درصد متناسب پيش پرداخت و ساير بدهيها و كسورات قانوني ، مطالبات فروشنده را پرداخت خواهد نمود .
ماده 7ـ تضمين انجام تعهدات:
به منظور تضمين انجام تعهدات ، فروشنده ضمانت نامه شماره ............................... مورخ ....................... .به مبلغ..............................................ريال (براساس آيين نامه تضمين براي معاملات دولتي ) معادل 10% مبلغ قرارداد را به خريدار تسليم نمود . پنجاه درصد تضمين انجام تعهدات پس از گذشت حداقل سه ماه بعد ازتاريخ انقضاي قرارداد و بنا بر درخواست فروشنده و در صورت تأييد خريدار آزاد ميگردد و پنجاه درصد مابقي نيز پس از اتمام دوره تضمين كالا و به شرط درخواست فروشنده و همچنين تاييد خريدار به فروشنده مستردمي گردد .
تبصره - در صورت تغيير مقادير كالا طبق ماده 13 ، ميزان تضمين انجام تعهدات حسب مورد و متناسباً افزايش مييابد.
ماده 8 ـ دوره تضمين كالا :
كيفيت و كارآيي كالا/كالاهاي موضوع قرارداد از تاريخ انقضاي قرارداد و حداقل به مدت سه سال از طرف فروشنده تضمين ميگردد و اين مدت بنام دوره تضمين ناميده ميشود. اگربعد از تحويل كالا و يا در دوره تضمين معايب و نواقصي در كالا مشهود شود كه ناشي از عدم رعايت مشخصات فني تعهد شده قرارداد و يا بكاربردن قطعات نامرغوب و يا عدم رعايت
اصول فني متعارف در ساخت باشد ، فروشنده بايد آن معايب و نواقص را به هزينه خود رفع يا جايگزين نمايد. براي اين منظور خريدار يا نماينده خريدار مراتب را با ذكر معايب و نواقص و يا ميزان افت كيفيت كتباً به فروشنده ابلاغ ميكند و فروشنده بايد حداكثر ظرف مدت درج شده در ابلاغ مراتب ، نسبت به جايگزيني كالاي مناسب ويا رفع معايب و نواقص مذكور اقدام نمايد. هرگاه فروشنده در انجام اين تعهد خود قصور ورزد يا مسامحه كند خريدار حق دارد مبلغ كل كالاها ي فاقد كيفيت لازم را بدون عودت آنها (بعنوان ضرر و زيان ) از حساب فروشنده كسرو يا درصد افت كيفيت را با گزارش كتبي نماينده خريدار يا نماينده استاني خود به اضافه 15 درصد هزينه بالاسري بدون انجام تشريفات اداري و قضايي از صورت حساب ها ، تضمين ها و يا سايرمطالبات فروشنده (مطالبات از سازمان مركزي خريدار يا از ادارات كل نوسازي مدارس استانها ) كسر نمايد و در اين خصوص فروشنده حق هيچگونه ادعا و اعتراضي نخواهد داشت . بديهي است در صورت عدم تكافوي تضمين ها و مطالبات فروشنده مطابق بند 3 ماده 15 رفتار خواهد شد
ماده 9ـ نو و مناسب بودن كليه قطعات كالا :
كالا/ كالاهاي موضوع قرارداد بايد از مواد اوليه مرغوب و اصلي و مطابق و يا فراتر از مشخصات فني مورد نظر خريدار تهيه / ساخته شده باشد . در غير اينصورت كالاي مذكور غير قابل قبول تلقي خواهد شد و فروشنده متعهد است به هزينه خود آن را تعويض نموده و درمدت زماني كه خريدار تعيين ميكند به آدرس مورد نظر خريدارتحويل نمايد .
ماده 10ـ بستهبندي كالا:
- فروشنده موظف است كالاهاي موضوع قرارداد را مطابق اصول فني متعارف و باتوجه به مشخصات فني ارائه شده ( پيوست 1 ) به نحوي مناسب بسته بندي نمايد كه از آسيب ديدن در حين حمل و تخليه مصون بماند . فروشنده ضامن هر خسارتي است كه به لحاظ عدم رعايت موارد فوق به كالا وارد شود .
ماده 11ـ شرايط تاييد ، ارسال و تحويل كالا :
- فروشنده متعهد است پس از آماده شدن هر ميزان از كالاي قابل تحويل موضوع قرارداد و مطابق برنامه زمانبندي كه متعهد شده است ، يك هفته قبل از موعد ارسال با نماينده خريدار ( دفتر تداركات سازمان خريدار يا نماينده شخص حقيقي يا حقوقي كه كتبا به فروشنده معرفي ميشود ) هماهنگي نمايد . درصورت نياز و تشخيص خريدار كالاهاي موضوع قرارداد قبل از ارسال با حضور نمايندگان خريدار و فروشنده مورد بازديد قرار گرفته و در صورتي كه آثار خسارت يا عيب و نقصي در ظاهر آنها مشاهده نشود ، با رعايت ماده 4 ارسال مي شود .
o فروشنده متعهد است ليبل يا برچسب مناسب و ماندگار (حكاكي ليزري ) كه حاوي 1- نام سازنده يا علامت تجاري و شماره تلفن سازنده 2- ابعاد كلي محصول 3- كد مربوط به محصول و تاريخ توليد /سري ساخت 4- عبارت ساخت ايران 5- مدت گارانتي و تضمين كيفيت كالا 6- نام و مورد كاربري كالا 7- شماره پاسخگويي به شكايات(شركت) باشد ، را در محل مناسبي برروي كالا نصب و سپس ارسال نمايد . فروشنده مي بايست كالاهاي موضوع قرارداد را با پذيرفتن كليه هزينه هاي جانبي طبق حواله هاي صادره خريدار به مراكز استانها ارسال و رسيد دريافت نمايد .
بعد از هماهنگي با نماينده خريدار ، ميزان كالاهاي ذكر شده در حواله ها به ادارات كل نوسازي مدارس مراكز استانها ارسال و صورتجلسه تحويل (پيوست شماره 4 ) را تكميل نمايد .
- نمايندگان استاني خريدار ( ادارات كل نوسازي مدارس استان ها و يا شركت طرف قرارداد جهت كنترل كيفيت ) نيز اختيار كنترل كمي و كيفي كالاي موضوع قرارداد را در هنگام تحويل ، طول مدت قرارداد و طول دوره تضمين را خواهند داشت .كه درصورت عدم تطابق با مشخصات فني و يا با نمونه ارائه و تعهد شده از تحويل يا تاييد كالا خودداري و در دوره تضمين كالا مطابق ماده 8 اين قرارداد رفتار خواهد شد . بديهي است دراين صورت كليه هزينه ها به عهده فروشنده بوده و موظف است نسبت به تعويض و ارسال مجدد كالاي با كيفيت مورد تاييدخريدار اقدام نمايد .
ماده 12ـ تغيير مدت قرارداد:
در موارد زير مدت قرارداد قابل تغيير خواهد بود .
1ـ در صورتي كه مقدار كالا طبق ماده (13) تغيير كند .
2ـ در موارد بروز حوادث قهريه .
3ـ وضع قوانين و مقررات جديد ، شرايط اثرگذار تحريم و يا با توجه به ماده 15 كه به تشخيص خريدار در مدت تحويل مؤثر باشد .
ماده 13ـ تغيير مقادير كالا:
خريدار ميتواند در طول مدت قرارداد با ابلاغ كتبي به فروشنده تا ميزان (25% ) مبلغ قرارداد به مقادير موضوع قرارداد اضافه و يا از آن كسر نمايد بدون آنكه در واحد بهاء و شرايط قرارداد تغييري حاصل شود و فروشنده ملزم به قبول آن ميباشد. در صورت افزايش يا كاهش ، مدت قرارداد با توافق طرفين متناسباً اصلاح خواهد گرديد. در صورت عدم قبول افزايش موضوع قرارداد توسط فروشنده ، خريدار ميتواند به همان ميزان نسبت به تامين كالاهاي موضوع قرارداد اقدام و مابه التفاوت قيمت را به اضافه 15 درصد هزينه بالاسري از محل مطالبات فروشنده برداشت نمايد .
ماده 14ـ جريمه تأخير:
هرگاه فروشنده در تحويل هر ميزان از موضوع قرارداد با در نظر گرفتن ماده 3 و ماده 4 تأخير داشته باشد ، جرائمي به تشخيص خريدار و شرح ذيل به او تعلق خواهد گرفت كه از محل مطالبات و كليه تضمينها و وثائق وي توسط خريدار قابل برداشت خواهد بود .
- تأخير تحويل كالاهايي كه بعد از مدت تحويل ( ماده 3 و يا 4 قرارداد ) تحويل شوند و به تشخيص خريدار تاخير غير مجاز باشد ، به نسبت يكهزارم بهاي ميزان كالائي كه با تأخير تحويل ميشوند ، براي هر روز محاسبه خواهد شد.
- در صورتيكه فروشنده در رعايت مشخصات فني و كيفيت كالا ي تعهد شده قصور ورزد و كالا/كالاهايي با كيفيت نازلتر به آدرس محل تحويل خريدار ارسال نمايد .مطابق ماده هشت رفتار خواهد شد .
- كالاي هر حواله صادره بايد به موقع و طبق ماده 4 اين قرار داد ارسال و تحويل گردد و در صورت تاخير ، فروشنده موظف است مراتب را با ذكر دليل كتبا به خريدار اعلام نمايد . بديهي است درصورت تشخيص خريدار بر تاخير غير مجاز به نسبت يكهزارم بهاي ميزان كالاي درج شده در حواله جريمه براي هر روز محاسبه و منظور خواهد شد .
ماده 15ـ حوادث قهريه :
حوادث ناشي از جنگ اعم از اعلام شده يا نشده ، انقلاب ، اعتصابات عمومي ، شيوع بيماريهاي واگيردار ، زلزله ، سيل و طوفانهاي غيرعادي و خشكساليهاي بيسابقه جزء حوادث قهريه محسوب ميشود و فروشنده در مورد تأخيرات ناشي از حوادث فوق مسئوليتي نخواهد داشت مشروط بر آنكه فروشنده ظرف مدت ده روز از تاريخ شروع فورس ماژور خريدار را كتباً از علت امر مطلع نموده باشد. خريدار بايد در صورت احراز حقيقت ميزان تأخير موجه را تعيين و مدت تحويل كالا را تمديد نمايد در هر صورت فروشنده بايد كوشش و سعي خود را اعمال كند تا بر عوامل تأخير فوق فائق آيد و تا آنجا كه ممكن است اجراي تعهدات خود را ادامه دهد. به هر صورت نظر خريدار در اين مورد تعيين كننده است و مصون از اعتراض فروشنده است.
در هر حال اگر به علل فورس ماژور فروشنده ادامه قرارداد را غير عملي بيابد وبه تائيد خريدار برسدو يا خريدار به واسطه فورس ماژور يا هر يك از علل خارج از حيطه قدرت خود ادامه قرارداد را غيرممكن تشخيص دهد بايد مراتب را ظرف مدت ده روز كتباً به ديگري اطلاع دهد و اگر برطرف شدن مشكلات يا تأخير ناشي از فورس ماژور به تشخيص خريدار انتظار نرود و يا اجتناب از آنها ممكن نباشد و يا تحويل كالاي موضوع قرارداد امكان پذير نباشد ، هر يك از طرفين حق دارد فسخ قرارداد را با اعلام كتبي ظرف مدت ( 10 ) روز به طرف ديگري ابلاغ نمايد.
در اين صورت:
1ـ وجه مربوطه به كليه كالاهاي حمل شده به مقصد كه بر طبق قرارداد انجام و رسيد ضميمه شده باشد ، به فروشنده پرداخت ميگردد.
2ـ خريدار بخشي از تضمينهاي فروشنده را كه مربوط به كالاهائي است كه با فسخ قرارداد به خريدار تحويل داده نميشود ، آزاد خواهد كرد.تضمينهاي فروشنده كه مربوط به كالاهايي است كه به خريدار تحويل داده شده در نزد خريدار باقي خواهد ماند و مطابق شرايط خريدار آزاد خواهد شد.
3ـ چنانچه مطالبات خريدار و خسارت وارده به خريدار طبق قرارداد از مطالبات فروشنده بيشتر باشد، فروشنده ظرف مدت سي ( 30 ) روز پس از فسخ قرارداد بايد اين اضافه دريافتي را به خريدار مسترد دارد. در صورتيكه فروشنده ظرف مدت مذكور نسبت به استرداد مبالغ اضافي مزبور اقدام ننمايد ، وجوه مذكور از محل تضمينهاي فروشنده مستقيماً تأمين خواهدشد. در صورت عدم تكافوي تضمينهاي ارائه شده از طرف فروشنده (طرف دوم ) ، خريدار(طرف اول) مي تواند مطالبات خود را كتبا از دستگاه هاي دولتي ، شركت ها و مؤسسات طرف قرارداد با فروشنده در خواست و به نفع دولت وصول و ضبط نمايد و يا از طريق مراجع ذيصلاح قانوني اقدام نمايد .
ماده 16ـ عدم واگذاري قرارداد:
فروشنده حق واگذاري يا انتقال تمام يا قسمتي از تعهدات موضوع اين قرارداد را به شخص حقيقي يا حقوقي ديگر ندارد.
ماده 17ـ ممنوعيتهاي قانوني :
فروشنده رسماً اعلام مينمايد كه مشمول ممنوعيت مندرج در قانون منع مداخله مصوبه- 22 دي ماه 1337 و اصلاحيههاي بعدي آن نميباشد.
ماده 18ـ كسورات قانوني :
پرداخت كليه كسورات قانوني : ماليات ، عوارض ، بيمه و ساير حقوق دولتي در ارتباط با اجراي قرارداد به استثناي ماليات بر ارزش افزوده ، به عهده فروشنده ميباشد و چنانچه فروشنده مشمول قانون ماليات بر ارزش افزوده باشد ، جهت دريافت مبلغ مذكور و با رعايت مفاد مندرج در قانون بايستي نسبت به ارائه تصوير گواهينامه معتبر ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده در ضميمه صورتحساب ها به اين سازمان اقدام نمايد .
ماده 19ـ فسخ قرارداد :
در موارد ذيل قرارداد از طرف خريدار قابل فسخ ميباشد.
1) جمع مدت تأخير غيرمجاز بيش از 4/1 مدت قرارداد براي تحويل كل كالاي موضوع قرارداد يا حصول شرايط ذكر شده در ماده (14 ) و با تاخير غير مجاز بيش از 4/1 مدت قرارداد
2) واگذاري قرارداد به غير.
3) انحلال شركت يا فروشنده.
4) ورشكستگي فروشنده .
5) شمول ممنوعيت قانوني فروشنده موضوع ماده (17) قرارداد .
6) عدم رعايت مشخصات فني مورد نظر در ماده (22 ) قرارداد .
هرگاه خريدار قرارداد را به يكي از علل مشروحه فوق فسخ كند ، مراتب را كتباً به اطلاع فروشنده ميرساند. و بدون احتياج به انجام دادن تشريفات قضائي و اداري مبلغ تضمين يا سپرده انجام تعهدات را به نفع دولت وصول و ضبط نموده و با فروشنده تسويه حساب مينمايد .
ماده 20ـ قانون حاكم بر روابط طرفين:
قانون حاكم بر روابط طرفين در مورد اين قرارداد منحصراً قوانين و مقررات كشور جمهوري اسلامي ايران خواهد بود .
ماده 21ـ اختلافات:
در صورتي كه اختلافات بين خريدار و فروشنده بروز كند اعم از اينكه مربوط به اجراي موضوع قرارداد و يا مربوط به تعبير و تفسير هر يك از مواد قرارداد و اسناد و مدارك پيوست آن باشد ، چنانچه طرفين نتوانند موضوع اختلاف را از راه توافق رفع نمايند ، بدوا از طريق اداره كل امور حقوقي خريدار حل و درغير اين صورت از طريق مراجعه به مراجع صالحه قانوني جمهوري اسلامي ايران حل و فصل خواهد شد.
فروشنده ملزم است كه تا حل اختلاف ، تعهداتي كه به موجب قرارداد به عهده دارد ، اجرا نمايد. در غير اينصورت خريدار به تشخيص خود طبق قرارداد عمل خواهد نمود.
ماده 22ـ مشخصات فني كالا :
مشخصات فني كالا / كالاهاي موضوع قرارداد مطا بق مشخصات فني كيفي تعهد شده برنده مناقصه (طرف قرارداد ) خواهد بود كه جايگزين ( پيوست شماره 1 ) قرارداد قرار مي گيرد .
لازم به ذكر است ، در صورت عدم تطابق مشخصات فني كالاي تحويلي شركت با مشخصات فني كالاي ضميمه قرارداد و همچنين درصورت عدم رعايت ماده 11 ( شرايط تحويل ) ، مطابق ماده 19 فسخ قرارداد انجام خواهد شد .
ماده 23ـ هزينه حمل و نقل و نصب كالا :
فروشنده موظف است كالاي موضوع قرارداد را با توجه به حواله هاي صادره از سوي خريدار و با نظارت نمايندگان خريدار و در مدت تعيين شده به ادارات كل نوسازي مدارس 31 استان كشور ( پيوست 3 ) ارسال و تحويل و درصورت نياز به نصب و راه اندازي و آموزش با هزينه خود اقدام نمايد .
ماده 24- آموزش به كارگيري و استفاده از كالاي مورد قرارداد:
درصورت نياز و درخواست خريدار ، فروشنده ملزم به :
1) تأمين مدرس و امكانات آموزشي لازم براي دوره آموزشي ( حداقل 33 نفر و با تشخيص و برنامه زماني خريدار ) ميباشد.
ضمنأ كليه هزينه هاي جانبي به عهده فروشنده مي باشد .
ماده 25ـ نشاني طرفين :
نشاني خريدار : تهران- خيابان دكتر شريعتي- بلوار صبا( قيطريه)-كوچه شهيد سيد عباس حسيني- پلاك 14- سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور.
نشاني فروشنده : ....................
تذكر : هرگاه يكي از طرفين قرارداد نشاني خود را در مدت قرارداد تغيير دهد بايد موضوع را كتباً به طرف ديگر اطلاع دهدو تا وقتي كه نشاني جديد به طرف ديگر ابلاغ نشده كليه نامههايي كه به نشاني مذكور با پست سفارشي ارسال و يا با اخذ رسيد تحويل خواهد شد ، ابلاغ شده تلقي ميگردد.
ماده 26ـ ضمائم قرارداد:
ضمائم اين قرارداد كه جزء لاينفك آن ميباشد عبارتست از :
1) مشخصات فني كالا. ( پيوست شماره1 )
2)جدول ريز قيمت كالا .(پيوست شماره 2
3) محل تحويل كالا. ( پيوست شماره 3 )
4) فرم صورتجلسات تحويل و تحول كالا . ( پيوست شماره 4 )
5) فرم زمان بندي تامين و تحويل كالا ( پيوست 5 )
6)فرم درخواست ضمانتنامه شركت در مناقصه ،انجام تعهدات و پيش پرداخت ( پيوست 6 )
7)فرم ارزيابي فني بازرگاني ( پيوست 7 )
8 ) ليست كالاها و مبالغ ضمانتنامه شركت در مناقصه جهت هر كالا بصورت مجزا ( پيوست 8 )
9) فرم زمان بندي تامين و تحويل كالا ( پيوست 9 )
اين قرارداد در چهار نسخه با 26 ماده و سه تبصره تنظيم ، كه يك نسخه آن پس از امضاء ، تحويل فروشنده گرديده است.
ضمناكليه نسخ قرارداد حكم واحد را دارد .
خريدار : فروشنده:
سيد باقر مسلمي ...........................
معاون توسعه مديريت ، پشتيباني و مشاركتهاي مردمي سازمان نوسازي مدارس كشور// مدير عامل شركت ................