قرارداد انجام كليه امور نظافتي ، خدمات آبدارخانه اي ، دبيرخانه ، ماشين نويسي ، منشي گري ، تكثير و س
قرارداد انجام كليه امور نظافتي ، خدمات آبدارخانه اي ، دبيرخانه ، ماشين نويسي ، منشي گري ، تكثير و ساير خدمات اداري
برگه شرایط مناقصه عمومی
اداره/سازمان//نهاد ................ به آدرس : تهران ..............................در نظر دارد اجرای کلیه امور خدماتی نظافتی و خدمات آبدارخانه و خدمات اداری به شرح ذیل از ابتدای سال 13............. به مدت یکسال و از طریق برگزاری مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط که دارای پروانه صلاحیت از وزارت کار و امور اجتماعی را دارند واگذار نماید .
ماده 1- مشخصات ساختمان ، موضوع مناقصه :
الف- مشخصات ساختمان : ساختمان اداری شامل سالن آمفی تئاتر – رستوران – نمازخانه – سرویسهای بهداشتی – پارکینگ – انباری – راه پله ها و 40 واحد اداری و تاسیسات مربوطه به مساحت 5289 مترمربع مسقف و 497 مترمربع محوطه سنگ فرش و گل کاری شده می باشد.
ب- موضوع مناقصه تامین تجهیزات مورد نیاز برای اجرای کلیه امور خدمات نظافتی و خدماتی و آبدارخانه و ماشین نویسی – دبیرخانه – تکثیر و سایر خدمات اداری به شرح ذیل :
ماده 2- موضوع مناقصه :
عبارت است از انجام كليه امور نظافتي ، خدمات آبدارخانه اي ، دبيرخانه ، ماشين نويسي ، منشي گري ، تكثير و ساير خدمات اداري بشرح مندرجات ماده 3 برگ شرایط مناقصه عمومی .
ماده 3- تعهدات پيمانكار :
الف - تعهدات پيمانكار در امور نظافت و خدمات آبدارخانه اي و ساير امور خدماتي :
1-الف- نظافت كف راهروها و اطاقها ، راه پله ها - پشت بام و آسانسورها - موتورخانه – پارکینگ و انباری ها – حیاط و طبقه هم کف – طبقه اول – طبقه دوم – طبقه سوم و طبقه چهارم جمعاً 40 واحد اداری و رفاهی به مساحت 5289 مترمربع ، با دستگاههای پولیش و واکس مخصوص و تی نخی بطور مستمر و روزانه .
2-الف- نظافت درب ها و ديوارهاو تابلوهاي نصب شده بر روي آن ، پنجره ها و شيشه ها و پارتيشن ها با مواد شوينده و پاك كننده مخصوص به خود بصورت هفتگي .
3-الف- نظافت فضاي داخل اطاقها شامل صندلي ها و ميزها و كليه تجهيزات و وسايل مستقر بر روي ميز ( كامپيوترها و تجهيزات جانبي با اسپري مخصوص ، ماشين حسابها ، گوشي تلفن و ساير ملزومات اداري ) فضاي داخل كمدهاي ديواري ، رادياتورها و فايلها بطور مستمر و روزانه .
4-الف- نظافت وشستشوي سرويس هاي بهداشتي طبقات وهمچنين ضدعفوني كردن وخوشبوكردن روزانه و بطور مستمر .
5-الف- تخليه سطل زباله داخل اطاقها و آبدارخانه ها و ساير قسمتها و محوطه صندوق بطور مستمر و روزانه .
6-الف- نظافت محوطه داخل و خارج ساختمان و پارکینگ بوسيله جارو و شستشوي حياط ، انبار ، ديوارها و حفاظ و شيشه هاي نماي ساختمان و شیشه های داخل ساختمان .
7-الف- نظافت ، نگهداري و آبياري فضاي سبز ساختمان ، گلدانهاي موجود در داخل و خارج ساختمان .
8-الف- برف روبي و نظافت پشت بام و كولرها و تابلوهاي صندوق بيمه .
9-الف- نظافت اتومبيهاي سواري در اختيار مديران روزانه حدوداً 5 دستگاه .
10-الف- جابجائي تجهيزات ، ملزومات و بارگيري و تخليه وسايل اداري ( اعم از تعميري و خريداري شده ) .
11-الف- بسته بندي كليه مطبوعات و ملزومات ( تحويل شده از انبار ) جهت ارسال به باربريها يا اداره پست و یا انبار خارج از ساختمان .
12-الف- امور پشتيباني و همكاري با تكنسين ساختمان در امور تأسيساتي وساختماني اعم از سرويس ونگهداري و نظافت موتورخانه و اطاق برق و آسانسورها و ساير تأسيسات صندوق با بكارگيري يك فرد مطلع به امور فوق با نظارت مسئول گروه خدمات اجرائي .
خدمات مربوط به آبدارخانه :
13-الف- سرو 3 نوبت چاي در مراكز آبدارخانه كه هر مركز براي 50 نفر آمادگي سرويس دهي در هر لحظه حسب نياز پرسنل را دارا باشد .
14-الف- پذيرائي از ميهمانان و مدعوين از سوي مسئولين و ساير كاركنان صندوق حسب نياز و همچنين آمادگي پذيرائي جلسات و گردهمائي هاي اداري و نظایر آن .
15-الف- نظافت و ضدعفوني فضاي داخل آبدارخانه ها با مواد شوينده و پاك كننده مرغوب و استاندارد .
16-الف- تنظيف و شستشوي ملزومات وكليه وسايل و امكانات پذيرائي اعم از فنجان ، نعلبكي ، كتري و امثال آنها .
17-الف- ساير خدمات تنظيف كه عرفاً در امور نظافت و نگهداري ساختمان و محوطه مورد نياز است .
18-الف- تهيه و تحويل لوازم شامل :
تجهيزات و مواد شوينده مورد نياز براي انجام نظافت عمومي ساختمان از نوع مرغوب و استاندارد شامل دستگاههاي پوليش كفپوش ، جاروبرقي ( وكيوم ) و صابون ، مايع دستشويي ، مايع ظرفشويي، اسكاچ ، واكس( جهت كفپوشها ) ، شيشه پاك كن ، جرم گير سراميك و كاشي ، مايع سفيد كننده ، جارومويي ، جاروي شهرداري ، تي پلاستيكي ، تي نخي ، فرچه پلاستيكي ، تيغ شيشه پاك كن با دسته ، سطل زباله مخصوص دستشويي و اطاقها ، پارچه تنظيف ، لباس كار پرسنل نظافتچي ، آبدارچي و لباس زمستاني ، دستگش آبدارخانه پلاستيكي ، و پارچه اي ( سفيد ) ،كيسه زباله ، بوگير دستشويي ، اسپری نظافت رایانه ، دستمال رل دستشوئی و نظایر آن بعهده پيمانكار مي باشد .
19-الف- لباس كاركنان خدمات نظافتچي ميبايستي متحدالشكل به رنگ آبي ( بلوز وشلوار ) وكاركنان آبدارخانه روپوش و دستكش سفيد همراه با كارت شناسائي كه روي سينه نصب گردد و حاوي نام شركت ، نام و نام خانوادگي و سمت مربوطه باشد . لازم به ذكر است كارت مذكور براي كليه پرسنل تهيه گردد .
20-الف- پيمانكار موظف است ملزومات مصرفي آبدارخانه را كه شامل قند ، چاي ، كتري ، قوري ، فنجان ، نعلبكي و سيني می باشد در هر ماه بهمراه لوازم شوينده و نظافتي به هزینه خود تهیه و به كارفرما تحويل نمايد.
21-الف- پیمانکار ملزم به تهیه یکدستگاه ماکروویو مناسب برای گرم کردن غذای کلیه پرسنل شرکت (اداری و خدماتی) می باشد .
22-الف- انجام سایر خدمات مرتبط حسب دستور مسئول گروه خدمات اجرائي .
ب- تعهدات پيمانكار در امور خدمات دبيرخانه اي : ( 4 نفر )
1-ب- دريافت كليه نامه ها و مراسلات پستی بصورت فله ای ، کارتن ، گونی مربوط به صندوق بيمه از بانك كشاورزي ، سازمانهاي مختلف ، صندوق پستي و تحويل از مأمورين پست در محل صندوق بيمه .
2-ب- تشخيص و تفكيك و باز نمودن و توزيع كليه نامه ها با نظارت مسئول گروه خدمات دفتري.
3-ب- تفكيك و ارسال نامه ها با توجه به موضوع آن براي قائم مقام و اعضاء هيئت مديره و مسئولين ذيربط .
4-ب- ثبت مشخصات كامل نامه ها در سيستم رايانه اي دبيرخانه برابر اطلاعات مندرج در سیستم فایلرپرو کارفرما............ ( حداقل 150 و حداكثر 250 فقره در روز ) ، كنترل نامه ها و قرار دادن صحيح آن در كارتابل و ارسال آنها تا ساعت 10 صبح همانروز جهت صدور دستور و سپس ثبت كليه ارجاعات و موارد در سيستم ، خالي نمودن كارتابل ، پيگيري تا رسيدن نامه به مقصد نهايي .
5-ب- پيگيري كليه نامه هايي كه در زمان معيني نياز به ارسال پاسخ دارند .
6-ب- دريافت دورنگار و ثبت آنها در سيستم دبيرخانه و ارجاعات آنها ( تعداد تقريبي در هر روز 150 صفحه ) .
7-ب- ارسال دورنگاربه وزارتخانه ها و ادارات ، سازمانها و كليه ارگانهاي دولتي (حداقل روزي 250 فقره) .
8-ب- صدور و ثبت نامه ها در سيستم و تفكيك و ارسال نسخه اصل و نسخه رونوشت بهمراه پيوستها .
9-ب- صدور نامه هاي داخلي روزانه حداقل 25 فقره .
10-ب- بايگاني نسخه برگ سبز نامه ها جهت ارائه به مدير عامل يا قائم مقام صندوق و سایر نسخ در زونکن های مربوطه و ارائه سوابق نامه در کمترین زمان ممکن .
11-ب- دريافت گزارش روزانه از سيستم دبيرخانه اي با توجه به سطح دسترسيها و ارسال آن براي مسئولين ذيربط بصورت دستی و سیستم فایلرپرو .
12-ب- بسته بندی و مرتب سازی نامه ها در دفترهای ارسالی و دریافت رسید پس از تحویل نامه ها .
13-ب- جابجائي نامه ها بين طبقات ، ارسال نامه ها به دفتر پستي و توزيع نامه ها بين ادارات بانك و صندوق پستي بصورت روزانه .
14-ب- انجام سایر امور دبیرخانه حسب دستور مسئول گروه خدمات دفتری .
ج- تعهدات پيمانكار در امور ماشين نويسي و تكثير : ( 6 نفر )
1-ج- انجام كليه امور خدمات ماشين نويسي ( تايپ نامه ها در 2 قطع كوچك و بزرگ ( A5 و A4 سربرگ اداري ) و گزارشات اداري در كاغذ A4 حدود 100 الي 150 نسخه در روز و به همين تعداد نسخه در روز اصلاحات نامه و پرينت نهايي پس از اصلاح در حداقل چهارنسخه ( زمان مورد نياز براي تايپ و ارائه نامه هاي عادي حداكثر 2 ساعت ، گزارشات بيش از 20 نسخه حداکثر 24 ساعت و نامه يا گزارشات فوري حداكثر 1 ساعت ) با نظارت مسئول گروه خدمات دفتري .
2-ج- تكثير و سرت گزارشات و ساير مدارك مورد درخواست در قطعات A5-A4-A3 متوسط روزانه حدوداً 1000 برگ معمولي و 15 برگ كپي رنگي دركاغذ يكبار مصرف و دوبار مصرف که مازاد بر این در پایان هر ماه براساس هر برگ یکصد ریال محاسبه و در وجه شرکت پرداخت گردد .
3-ج- تهيه ، سرويس و نگهداري كليه دستگاهها و تجهيزات مورد نياز اعم از دستگاه كامپيوتر – دستگاه پرينتر ليزري – دستگاه تكثير و سایر تجهیزات الکترونیکی و رایانه ای مجهز به تكنولوژي روز ( الزاماً نو ) كه مورد تائيد صندوق باشد بعهده پيمانكار است .
4-ج- تامين كليه ملزومات مصرفي استاندارد و مرغوب مورد نياز دستگاهها و تعميرات و تهيه كاغذ A3 و A4 بعهده پيمانكار است .
5-ج- بديهي است در صورت خرابي دستگاههاي تكثير و تجهيزات رايانه اي پيمانكار موظف است سريعاً و در همانروز نسبت به تامين و جايگزيني يا تعمير دستگاههاي مذكور اقدام نمايد و در این حالت پیمانکار موظف است تا زمان تعمیر دستگاه (که نباید بیش از یک روز به طول انجامد) به هزینه خود کلیه اوراق موردنظر کارفرما را تکثیر نماید .
6-ج- انجام سایر امور ماشین نویسی و تكثير حسب دستور مسئول گروه خدمات دفتری .
د- تعهدات پيمانكار در ساير خدمات اداري :
1- د - خدمات تحصيلداري و نامه رسانی : ( 1 نفر )
1-1- د - تحصيلدار ميبايستي داراي يك دستگاه موتور سيكلت مناسب جهت انجام امور محوله باشد . (داشتن گواهینامه و بیمه نامه مربوطه الزامی است)
2-1- د - مراجعه به بانك كشاورزي و وزارتخانه ها و ارگانهاي دولتي و غيردولتي جهت پيگيري امور و همچنين دريافت يا تحويل نامه ها يا بسته هاي فوري و غیرفوری بصورت کارتن و فله ای و یا گونی و انجام ساير امور اداري محوله در اين خصوص (بدیهی است درصورتیکه حمل کارتن توسط موتورسیکلت مقدور نباشد پیمانکار موظف است توسط اتومبیل انجام دهد.) .
3-1- د - مراجعه به مؤسسات ذيصلاح و پيگيري انجام كليه امور شامل تهيه بليط هواپيما جهت مديران و مامورين .
4-1- د - انجام سایر خدمات تحصیلداری، نامه رسانی حسب دستور مسئول گروه خدمات دفتری.
2- د - خدمات اپراتوري تلفنخانه : ( 1 نفر )
1-2- د - پاسخگوئي به تلفن هاي مستقيم و داخلي روزانه حداقل 200 مورد در هر كدام ترجيحاً توسط خانم علاقمند به اپراتوري داراي حسن سابقه و روابط عمومي مناسب و آشنايي با اپراتوري سيستم رايانه اي .
2-2- د - انجام سایر امور اپراتوری تلفنخانه حسب دستور مدیر گروه پشتیبانی .
3- د - خدمات اپراتور آمار و اطلاعات ؛ ( 2 نفر )
1-3- د - ورود اطلاعات بيمه نامه ها در سيستم روزانه بطور متوسط 500 ركورد و كنترل و نگهداري اطلاعات مذكور .
2-3- د - رفع مغايرت اطلاعات اصلي با داده هاي آماري موجود در سيستم رایانه .
3-3- د - ثبت اصلاحات آماري در سيستم و انجام مجدد مراحل بالا .
4-3- د - تهيه روكش هاي آماري كليه محصولات حسب نظر مسئول مربوطه .
5-3- د - بايگاني اطلاعات در پرونده هاي مذكور .
6-3- د - انجام سایر خدمات اپراتوری حسب دستور مسئول گروه آمار .
4- د - خدمات متصدی امور مالی و بایگانی:
1-4- د - متصدی بایگانی امور مالی . (1 نفر)
1-1-4- د - جمع آوری کلیه اسناد و مدارک مالی از قسمتهای مربوطه و پانچ در زونکن .
2-1-4- د - سرت ومرتب سازی اسناد براساس شماره آنها وطبقه بندی وقرار دادن در زونکن مربوطه.
3-1-4- د - ایجاد یک سیستم منظم درخصوص ورود و خروج اسناد مالی و پیگیری جهت وصول به موقع اسناد تحویلی .
4-1-4- د - نظم و ترتیب بایگانی امور مالی درخصوص اسناد مالی و ضمائم آنها .
5-1-4- د - ایجاد و امکان دسترسی آسان در کمترین زمان ممکن به اسناد مالی و ضمائم آنها .
6-1-4- د - زونکن و پوشه نمودن کلیه اسناد و مدارک و مرتب سازی آنها و قرار دادن در قفسه ها در سنوات مربوطه .
7-1-4- د - جمع بندی و طبقه بندی و بسته بندی اسناد و مدارک سنوات گذشته در داخل و خارج ساختمان .
8-1-4- د - ارائه اسناد و مدارک مالی به بازرس قانوني و دیوان محاسبات و کلیه بازرسان ارگانهای نظارتی با نظارت مدیر گروه مالی در کمترین زمان ممکن .
9-1-4- د - انجام سایر امور ارجاعی مربوطه از سوی مديرگروه مالی .
2-4- د - متصدی امور مالی ( قسمت صدور اسناد بیمه ای ) (1 نفر) .
1-2-4- د - کنترل کلیه اسناد حسابداري عمليات بيمه اي با ليست اسناد صادره استانها و رفع مغايرت احتمالي آنان .
2-2-4- د - كنترل کلیه اسناد حسابداري صادره با آئین نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعملهای صادره صندوق و بانک .
3-2-4- د - پیگیری ارسال اسناد و مدارك عمليات بيمه اي از مديريت شعب به ستاد صندوق طبق دستورالعملهاي صندوق و بانك و ارايه گزارش ماهانه به مسئول دايره .
4-2-4- د - اعزام به شعب و مدیریتها جهت بازدیدهای ادواری گروه مالی .
5-2-4- د - سایر امور ارجاعي حسب دستور مدیر گروه مالی .
3-4-د – متصدی امور مالی ( قسمت صدور اسناد مالی ( 1 نفر )
1-3-4- د – کنترل و رسیدگی کلیه اسناد حسابداری از نظر مدارک مثبته و صحت محاسبات و رعایت کلیه قوانین و مقررات و آئین نامه و بخشنامه های صادره .
2-3-4- د – کنترل و پیگیری اقلام بازحسابهای بانکی و دریافتنی و پیش پرداخت و علی الحسابها و تنخواه گردانهای صندوق .
3-3-4- د – ثبت کلیه اسناد حسابداری مالی در سیستم رایانه تشخیص حسابهای مربوطه و ارائه گزارشهای مربوطه .
4-3-4- د – سایر امور ارجاعی حسب دستور مدیر گروه مالی .
5- د - کمک کار پرداز : (1 نفر)
1-5- د - پيگيري کلیه امور مربوط به خرید اثاثه و ملزومات مصرفی اداری از مرحله استعلام تا خرید و تحویل به انبار و دقت در کیفیت و مرغوبیت کالا و اجناس خریداری شده و تعویض یا استرداد در مواقع ضروری .
2-5- د - پیگیری انجام امور چاپ و تکثیر برون سازمانی و درون سازمانی ، مربوط به خدمات رسانی و پشتیبانی گروههای صندوق .
3-5- د - سایر امور مربوط به کارپردازی براساس شرح وظایف کمک کارپرداز .
4-5- د - پیمانکار موظف است به منظور حسن انجام تعهدات کمک کارپرداز ، علاوه بر تضمین معتبر و مورد قبول به کارفرما یکدستگاه سواري پیکان دارای آرم طرح ترافیک جهت استفاده کمک کارپرداز قرار دهد .
5-5- د - انجام سایر امور مرتبط حسب دستور مدیر گروه پشتیبانی .
6- د - امور مربوطه به واحد نقليه (1 نفر) :
1-6- د - داراي گواهينامه و آشنا به سيستم فني اتومبيل و موقعيت جغرافيايي تهران و سازمانها و مؤسسات دولتي وآمادگي لازم جهت انجام هرگونه مأموريت محوله اعم از درون شهري وبرون شهري.
2-6- د - ارائه تضمين لازم و كافي درخصوص حفظ و نگهداري اتومبيل تحويلي .
3-6- د - انجام كليه امور محوله در تمام ساعات كاري كه از سوي گروه پشتیبانی ابلاغ ميگردد .
4-6- د - انجام سایر خدمات مرتبط حسب دستور مسئول گروه خدمات اجرائی .
7- د - خدمات مربوط به منشي گری اعضاء هيئت مديره : (2 نفر)
1-7- د - انجام كليه امور خدماتي مربوط به منشي گري - ماشين نويسي و پاسخگوئي تلفن و هماهنگي جلسات و انجام امور محوله حوزه مربوطه و ارجاع مکاتبات اداری دفتر مدیریت به کارشناسان ذیربط از طریق سیستم فایلرپرو و بایگانی کلی مکاتبات حوزه مربوطه .
2-7- د - سایرخدمات مرتبط با تایپ و امور دفتر حوزه هیئت مدیره حسب دستور عضو هیئت مدیره.
8- د - امور مربوط به روابط عمومي : ( 1 نفر )
1-8- د - انجام امور سمعي و بصري در برگزاري مراسم و مناسبت ها .
2-8- د - هماهنگی ، حضور و انجام امور حمل و نقل و چیدمان و پشتیبانی غرفه صندوق در نمایشگاهها .
3-8- د - پي گيري مكاتبات اداري با دستگاههاي ذيربط و ارسال مراسلات و نشريات .
4-8- د - برقراي ارتباطات و تعامل با رسانه ها درچهارچوب سياست هاي کارفرما .
5-8- د - انجام ساير امور محوله در چهارچوب شرح وظايف گروه روابط عمومي و امور بين الملل .
ماده 4- هـ : ساير تعهدات پيمانكار :
1- هـ- کلیه هزینه های حقوق و مزایا ، سنوات ، عیدی ، ایاب و ذهاب ، غذا و نیز کلیه پرداختیهای موضوع قانون کار و مصوبات شورایعالی کار به کارکنان (تحت پوشش پیمانکار) اعم از روز کارگر ، روز زن ، روز پیروزی انقلاب اسلامی ، ماه مبارک رمضان و ... و کسر کسورات قانونی سازمانهای دولتی (امور اقتصادی و دارائی ، سازمان تامین اجتماعی و ...) بعهده پیمانکار می باشد .
* تبصره : نظارت بر اجرای قانون کار و تأمین اجتماعی درخصوص پرسنل شرکت پیمانکار بر عهدة گروه حقوقی کارفرما...... می باشد .
2- هـ - فوق العاده اضافه کاری حسب درخواست واحد ذیربط بصورت ماهانه انجام میشود که متوسط آن در هر ماه حدوداً 50 ساعت است . همچنین در هر ماه حداکثر برای 20% از پرسنل به طور متوسط 50 ساعت اضافه کار تشویقی حسب درخواست واحد ذيربط و تأئيد كارفرما و اعلام كتبي به پيمانكار پرداخت گردد .
3- هـ - به کارکنان دیپلم و بالاتر با توجه به سنوات خدمت حداقل 20% فوق العاده جذب میبایستی محاسبه و پرداخت گردد .
4- هـ - به هركدام از راننده ، تحصیلدار ، كارگر فني ، نامه رسان حسب درخواست واحد ذیربط و اعلام كتبي كارفرما به پيمانكار بصورت ماهانه حداکثر 80 ساعت اضافه کار و به متصدیان امور مالی و راننده 5 روز حق ماموریت تشویقی پرداخت گردد .
5- هـ - اضافه كار و مأموريت تشويقي راننده ، تحصيلدار و كارگر فني ، نامه رسان و حق مأموریت راننده و متصديان امور مالي با نظر گروه پشتيباني قابل ذخيره و يا پرداخت به ساير كاركنان مي باشد .
6- هـ - ساعت کار حضور نیروهای خدمات نظافتی از 30/6 الی 30/17 در روزهای معمولی و پنجشنبه ها 30/6 الی 30/14 خواهد بود.(درصورت تغییر ساعات کار صندوق این مورد تغییر می کند)
7- هـ - نیروهای خدماتی نظافتی بایستی سرپرست مجرب مقیم در صندوق داشته باشند و میزان تحصیلات برای پرسنل حداقل پایان دوره راهنمائی می باشد .
تبصره: درصورت نیاز به حضور پرسنل خدماتي و نظافتي درخارج از ساعات فوق یا ایام تعطیل بنا به درخواست گروه پشتیبانی پرسنل موظف به حضور خواهند بود ومزایای متعلقه ازطرف پیمانکار پرداخت میگردد.
8- هـ - ساعت کار تکثیر و دبیرخانه و ماشین نویسی و منشی هیئت مدیره از 30/7 الی 30/15 و روزهای پنجشنبه 30/7 الی 13 می باشد و برای ساعت 30/15 تا 17 هر روز باید دو نفر کشیک برای دبیرخانه و ماشین نویسی حضور یابند . میزان تحصیلات برای پرسنل مذکور حداقل دیپلم و تسلط کامل به امور تایپ می باشد . درصورت نیاز به حضور پرسنل دبيرخانه اي – ماشين نويسي – تكثير در خارج از ساعات فوق و بصورت كشيك و ایام تعطیل بنا به درخواست گروه پشتیبانی پرسنل موظف به حضور خواهند بود و مزایای متعلقه از طرف پیمانکار پرداخت می گردد .
9- هـ - ساعت کار متصدی روابط عمومی از 30/7 الی 30/15 و روزهای پنجشنبه 30/7 الی 13 و ساعت کار تحصیلداری و راننده از 30/7 الی 17 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 30/7 الی 13 می باشد و درصورت لزوم و نياز به انجام امور خارج از ساعت مزبور و به صورت كشيك در ايام تعطيل بنا به درخواست گروه پشتيباني موظف به حضورخواهند بود . ضمناً ميزان تحصيلات پرسنل مزبور حداقل ديپلم مي باشد .
10- هـ - ساعات کار اپراتور آمار و اطلاعات از 30/7 الی 30/15 می باشد و میزان تحصیلات فوق دیپلم می باشد و درصورت لزوم ملزم به انجام امور خارج از ساعت مزبور می باشد و مزاياي متعلقه از طرف پيمانكار پرداخت مي گردد .
11- هـ - ساعات كار تلفنخانه از 7 صبح الي 16 و ميزان تحصيلات حداقل ديپلم و سابقه كار مفيد و قدرت بيان و حتي المقدور يك نفر نيروي ثابت می باشد . درصورت لزوم ملزم به انجام امور خارج از ساعت مزبور بصورت كشيك و ايام تعطيل مي باشد و مزاياي متعلقه از طرف پيمانكار پرداخت مي گردد .
12- هـ- ساعات کار متصدی امور مالی و بایگان از ساعت 30/7 الی 30/15 می باشد و درصورت لزوم ملزم به انجام امور خارج از ساعت مذکور بصورت كشيك و ايام تعطيل مي باشد ، مزاياي متعلقه از طرف پيمانكار پرداخت مي گردد و میزان تحصیلات پرسنل مذکور حداقل دیپلم می باشد.
13- هـ - حداقل نيروي انساني براي انجام امور دبيرخانه ، ماشين نويسي و ساير خدمات اداري 22 نفر می باشد و برای انجام امور نظافتی و خدماتی و آبدارخانه و تأسیسات 14 نفر مي باشد .
تبصره : در خصوص کلیه پرسنل شاغل در دبيرخانه، ماشين نويسي ، منشي هيأت مديره ، تلفنخانه، تكثير و پيك موتوري و رانندگان در صورت مرخصي يا غيبت بايستي نيروي كارآمد جايگزين گردد و درخصوص بقیه نیروها (کمک کارپرداز ، متصدی امور مالی و متصدي روابط عمومي ، بایگانی ، آمار و اطلاعات ) با تشخیص کارفرما نیروی خدماتی جایگزین گردد . براي اطمينان از بكارگيري نيروي جايگزين كليه مرخصي ها مي بايست با نظارت و تأئيد گروه پشتيباني انجام گيرد.
14- هـ - حقوق و مزاياي كاركنان حداكثر تا بیست و ششم هر برج با ارائه فیش حقوقی کامپیوتری بايستي پرداخت گردد . در غيراينصورت کارفرما حق دارد حقوق و مزایای کارکنان پیمانکار را از محل ضمانتنامه شركت پرداخت نماید .
15- هـ - جهت انجام عمليات موضوع قرارداد بايستي از كاملترين و مجهزترين ابزارهاي الكتريكي متداول در امور نظافت و امور دبيرخانه اي استفاده نمايد .
16- هـ - پرسنل پيمانكار هيچگونه سوء سابقه كيفري و سابقه ابتلاء به بيماريهاي مسري ، صعب العلاج و اعتياد نباید داشته باشند و مي بايست قبل از شروع به كار تائيد سلامتي از واحد بهداشتي اخذ و ارائه نموده و متعهد به اجراي ضوابط مربوط باشند و چنانچه در حين اجراي قرارداد موارد كتمان مشاهده شود و سوء سابقه بيماري و اعتياد هر كدام از پرسنل آشكار شود قرارداد به نفع كارفرما فسخ خواهد شد و خسارت وارده از سپرده وي تامين خواهد شد .
17- هـ - در امور تخصصی از پرسنل معرفي شده آزمون بعمل مي آيد و ارائه مدارك قابل قبول الزاميست .
18- هـ -كليه پرسنل پيمانكار ميبايستي با اخذ تضمين كافي در جهت تامين خسارات وارده به كارفرما بكار گرفته شوند .
19- هـ - پيمانكار براي پرسنل آبدارخانه كارت بهداشت اخذ و به كارفرما تحويل نمايد و همچنين كليه پرسنل خود را نزد سازمان تامين اجتماعي بيمه نموده و هر ماه اظهارنامه پرداخت حق بيمه پرسنل را اخذ نماید . در اين خصوص كارفرما هيچگونه مسئوليتي نخواهد داشت .
20- هـ - كارفرما در مورد تعويض پرسنل پيمانكار به هر دليلي و در هر زمان اختيار تام دارد و پيمانكار موظف است بلافاصله پس از اعلام كارفرما ( گروه پشتيباني ) پرسنل مورد نظر را تعويض و فرد واجد شرايط ديگري را معرفي نمايد که پس از تائید کارفرما بکار مشغول خواهد شد .
21- هـ - پيمانكار ميبايستي هر ماه يك نسخه تصوير ليست پرداخت حقوق و مزايا ، اضافه كار ، تعطيل كاري ماه قبل پرسنل خود را ( ليست مزبور با كارت ورود و خروج پرسنل كه به تائيد واحد انتظامات رسيده است ، مي بايست مطابقت داشته باشد ) كه به امضاء پرسنل دريافت كننده رسيده باشد و مشتمل به موارد حق بيمه بيكاري و ساير مزاياي قانوني مستمر ضميمه صورتحساب به كارفرما تحويل نمايد در مورد ساير مزايا مانند عيدي و پاداش به صورتحساب پايان سال ضميمه خواهد شد .
22- هـ - پيمانكار موظف است كليه تمهيدات و برنامه ايمني پرسنل مذكور در اين قرارداد را پيش بيني و اعمال نمايد . مسئوليت جبران خسارات و جوابگويي در مورد هرگونه حادثه احتمالي كه بر اثر سهل انگاري كارگران يا عدم استفاده از وسايل و لوازم ايمني كار براي كارگران مذكور يا اشخاص ثالث رخ دهد بعهده پيمانكار خواهد بود .
23- هـ - پرداخت كليه حقوق و مزايا و حق بيمه و هر نوع پرداخت ديگري كه به كارگران تعلق مي گيرد بعهده پيمانكار مي باشد و كارفرما در اين مورد مسئوليتي ندارد و هيچگونه رابطه استخدامي بين پرسنل پيمانكار و كارفرما ايجاد نخواهد شد .
24- هـ - تامين كاغذ با آرم صندوق بيمه براي امور تايپ ( در قطعات A4 و A5 ) و تامين محل كار براي پرسنل بعهده کارفرما مي باشد .
25- هـ - پیمانکار موظف است یک نفر را به عنوان نماینده تام الاختیار خود جهت پاسخگوئی و ایجاد هماهنگی های لازم در انجام موضوع قرارداد و سایر امور مربوط به پرسنل کتباً به (کارفرما) مدیریت گروه پشتیبانی صندوق معرفی نماید .
26- هـ - هرگونه تغییر در وضعیت پیمانکار بایستی ظرف مدت 5 روز کتباً به کارفرما اعلام گردد.
27- هـ - کلیه پرسنل پیمانکار ملزم به رعایت ضوابط و مقررات اداری و شئونات اخلاقی و شعائر دینی در محیط کار می باشند .
28- هـ - كليه هماهنگي هاي لازم در انجام موضوع قرارداد و پرسنل بايد از طريق مديريت گروه پشتيباني كتباً به پيمانكار اعلام گردد .
29- هـ - پيمانكار موظف است كليه اسناد و مدارك و مستندات مربوط به موضوع قرارداد را درصورت درخواست كارفرما ، ارائه نمايد .
30- هـ - پيمانكار مكلف است از به كار گماشتن اشخاصي كه از نظر اداره وظيفه عمومي مجاز نيست، خودداري كند .
31- هـ - كليه پرسنل در مقاطع زماني مختلف مورد ارزيابي «عملكردي» و «كارآئي» قرار خواهند گرفت و پرسنلي كه داراي عملكرد و كارآئي ضعيف ( به تشخيص واحد خدمت گيرنده و پشتيباني) باشد از طريق مدير پشتيباني به پيمانكار معرفي مي گردد و پيمانكار مكلف به جايگزيني فرد مناسب با كارآئي بالا حسب تأئيد واحد خدمت گيرنده و پشتيباني مي باشد .
32- هـ - شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی که صلاحیت آنان در اجرای تصویب نامه شماره 38326/ت27506 مورخ 5/9/81 هیئت محترم وزیران می بایستی کد فعالیتی ذکر شده در برگه شرایط بندهای مربوطه به (خدمات عمومی – نامه رسانی – پیشخدمتی – تأسیسات - نظافتچی و ماشین نویسی – امور دفتری و بایگانی و منشی گری) احراز شده باشد .
ماده 5- مدارک مورد نیاز شرکت در مناقصه :
1- برگ تکمیل شده شرکت در مناقصه که ممهور به مهر شرکت باشد .
2- سپرده شرکت در مناقصه منحصراً ضمانتنامه معتبر بانکی در وجه ....................... به مبلغ 000/000/100 ریال .
3- تصویر اساسنامه شرکت و روزنامه رسمی مربوط به آخرین تغییرات وموضوع فعالیت تاسیس شرکت .
4- تصویر مجوز انجام امور فوق از مراجع ذیصلاح و دارا بودن مشخصات حقوقی لازم .
5- داشتن حداقل 3 سال سابقه کار مفید در زمینه موضوع مناقصه یا به استناد مدارک معتبر از کارفرمایان قبلی .
6- معرفی نماینده تام الاختیار .
ماده 6- مشخصات متقاضی :
نام شرکت ............................. ثبت شده بشماره ............ نزد اداره ثبت شرکتها ............................ کد اقتصادی .......... بنمایندگی ........................... شماره شناسنامه ............... محل صدور ............... آدرس : ...............................................................................................................................
ماده 7- ضوابط مناقصه :
1- شرکت کنندگان درصورت تمایل می تواند در جلسه توجیهی راس ساعت 9 صبح مورخ 17/10/86 شرکت نموده و پس از تهیه و تکمیل اسناد مناقصه و پیشنهادات با امضاء مدیرعامل و ممهور به مهر شرکت در پاکتهای جداگانه لاک و مهر شده شامل تضمین ( پاکت الف ) پیشنهاد فنی بازرگانی ( پاکت ب ) پیشنهاد قیمت ( پاکت ج ) بگذارند و همه پاکت ها را در لفاف مناسب و لاک و مهر شده قرار دهند و حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 20/10/86 به دبیرخانه ............ تحویل نمایند .
2- مدارک واصله بجز سپرده شرکت در مناقصه مسترد نخواهد شد .
3- هیچ یک از شرکت کنندگان در مناقصه ، جز در مواردی که در اسناد مناقصه پیش بینی شده ، نمی توانند بیش از یک پیشنهاد تسلیم نمایند .
4- متقاضی درصورت نقص مدارک (حتی یک مورد) از شرکت در مناقصه محروم خواهد شد .
5- پیشنهادات در جلسه 2/11/86 کمیسیون مناقصات ..........(کارفرما) مفتوح ونفرات اول تا سوم تعیین خواهد شد.
6- کارفرما............ در قبول یا رد یک یا تمامی پیشنهادات مختار است .
7- پس از اتخاذ تصمیم در کمیسیون مناقصات نام برنده مناقصه اعلام و علاوه بر سپرده شرکت مذکور سپرده نفرات دوم و سوم نیز تا 15 روز پس از اعلام نزد کارفرما......... باقی خواهد ماند .
8- قرارداد انجام کار توسط کارفرما................. تهیه و برنده مناقصه موظف خواهد بود حداکثر ظرف مدت پنج روز پس از مطالعه و تکمیل مفاد قرارداد که بر مبنای شرایط آئین نامه معاملات کارفرما............... تهیه شده است به امضاء آن اقدام نماید . عدم امضاء قرارداد در مدت تعیین شده به منزله انصراف خواهد بود و مبلغ سپرده به نفع کارفرما........... ضبط و از نفر دوم جهت عقد قرارداد دعوت بعمل خواهد آمد و درصورت استنکاف نفر دوم سپرده آن نیز به نفع کارفرما.......... ضبط و از نفر سوم ظرف مدت پنج روز جهت عقد قرارداد دعوت بعمل خواهد آمد و درصورت عدم توافق لازم سپرده او نیز به نفع کارفرما........... ضبط خواهد شد .
9- پیشنهاد قیمت باید بدون قلم خوردگی باشد .
10- برنده مناقصه در زمان انعقاد قرارداد بایستی معادل 10% کل مبلغ قرارداد را بعنوان تضمین حسن انجام تعهدات بصورت ضمانتنامه بانکی در وجه کارفرما.......... تودیع نماید . بدیهی است پس از اخذ این تضمین ، سپرده شرکت در مناقصه مسترد خواهد شد .
11- هزینه درج آگهی بعهده برنده مناقصه میباشد .
12- حدنصاب برای برگزاری مناقصه حضور ( 3 ) شرکت در مناقصه می باشد .
ماده 8- پیشنهاد قیمت :
اینجانب بعنوان نماینده شرکت ................... در تاریخ ............ از مشخصات و شرایط کار و محل مورد مناقصه بازدید بعمل آورده و با آگاهی کامل برای انجام امور فوق قیمت زیر با توجه به برگ شرایط شرکت در مناقصه پیشنهاد میگردد :
قیمت کل پیشنهادی برای انجام موضوع مناقصه ................................................ ریال و بحروف ..................................................................................................... ریال می باشد . ( مدت اعتبار پیشنهاد تا تاریخ .................... می باشد . )
نکته : پیوست نمودن آنالیز قیمت پیشنهادی الزامیست . همچنین مدت اعتبار پیشنهاد کمتر از یک ماه نباشد .
نام و نام خانوادگی نماینده شرکت :
ماده 9- تعهدنامه :
این شرکت ثبت شده به نامهای ....................................................... بشماره ............ نزد اداره ثبت شرکتهای .......... به نمایندگی آقایان ............................................... فرزند ............. ، ................... شماره شناسنامه ........... و ........... محل صدور ............. و ................ نام پدر ............... و ................. سمت .................. و .................... که بموجب آگهی مندرج در روزنامه رسمی شماره ................. تاریخ ................. (تصویر پیوست) و حق امضاء اوراق و اسناد تعهدآور را با مهر شرکت دارا می باشیم با امضاء و مهر برگ شرایط شرکت در مناقصه متعهد می شویم شرایط شرکت در مناقصه را با آگاهی کامل پذیرفته و عالماً و عامداً در مناقصه شرکت نموده و مشمول قانون منع مداخله در معاملات دولتی نمی باشیم .
نام و نام خانوادگی
مهر و امضاء
تاریخ
+ نوشته شده در سه شنبه یکم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 2:42 توسط جواد بابائی
|